biegiem przez (Zieleń to) Życie 2016 | run through (Green is) Life 2016

W tym roku wystawę obejrzałam w tempie ekspresowym, ale i tak wyszłam z niej uśmiechnięta i z dziesiątkami zdjęć. Co prawda zdjęcia w większości przedstawiają rośliny niejadalne, ale trudno :)
Podobnie jak w zeszłym roku moją uwagę zwróciło stoisko szkółki bylin Dąbrowskich szczególnie bordowa odmiana babki większej...
...rabarbar dłoniasty i...
...zielona jeżówka odmiany ‘Green Jewel’.
U Dąbrowskich bardzo spodobał mi się również krwiściąg delikatny - wdzięczna roślina o luźnym pokroju (jak widać trudna do sfotografowania), niezbyt popularna.

Na stoisku Marcinkowskich było różowo. No i mieli jeżówki, więc też spędziłam tam dłuższą chwilę!

Kolejny zachwyt to hortensja z serii ‘Magical ®’ – ‘Ruby Tuesday’


I ciekawa odmiana jarzmianki większej ‘Star of Magic’.












FLOWER EXPO POLAND
Ku mojej wielkiej radości w tym roku część wystawy była skierowana do florystów. Co ciekawe pierwsze kwiaty jakie wpadły mi w oko okazały się sztuczne :)

Dłuższą chwilę spędziłam na rozmowie z Tajami na stoisku Riona którzy prezentowali oczywiście tajlandzkie storczyki, czyli te z rodzaju Dendrobium. Nie tylko te najpopularniejsze w Polsce fioletowe, ale i różowe czy pomarańczowe.
W ramach Flower Expo odbywały się pokazy florystyczne. Można było również obejrzeć gotowe bukiety jak ten autorstwa Izy Tkaczyk.
Zawsze wypatrzę kwiaty brudno-różowe. Tym razem były to dalie odmiany 'Cornel Bronze'...




...i róże odmiany 'Salmanasar'.






















W ostatnim momencie dostrzegłam jeszcze takie gigantyczne róże i to był niestety koniec mojego sprintu - trzeba było biec na wykłady, ale niektórzy uczestnicy Spotkania Blogerów Ogrodniczych opublikowali szersze relacje z wystawy - warto spojrzeć:
W ogrodzie - Zieleń to Życie 2016 - relacja
Pisane Kwiatami - Wydarzenie sezonu 
Zimozielony ogród - Kwiatowy raj
Zimozielony ogród - Targi Zieleń to Życie 2016
Blog ogrodniczy - zabawa w ogród - Zieleń to Życie 2016
Ogrodnik Leszek - 24. Międzynarodowa wystawa Zieleń to życie 2016
Ogród Tamaryszka - Wystawa Zieleń to Życie
Wolniej, tu i teraz - Gdzie jest ogród?
Zielona Bombonierka - 24. Zieleń to Życie i 4. Spotkanie Blogerów Ogrodniczych – relacja
Ogrodowa Pasja - Zieleń to Życie - relacja
Fajne Ogrody - Zieleń to Życie 2016. Relacja subiektywna.


***
Jeśli chodzi o ogród pokazowy, to podpisuję się obiema rękami pod pozostałymi relacjami - nic mi nie spadło ani nie mi nie urwało :D

A tutaj moja kolejna relacja targowa - z Gardenii 2017:
Gardenia 2017 - spokojnie, to tylko targi

Komentarze

  1. Offgrodniczko Joasiu! Bardzo ładne zdjęcia! Miło było Cię poznać :-) Niestety nie mogę znaleźć okienka obserwatora bloga :-( Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie!
      A błąd już naprawiłam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do dyskusji!