Powitanie Wiosny z Offgrodniczką - konkurs z nagrodami

Joanna Gałązka Offgrodniczka
Zapraszam do wspólnej zabawy w ramach konkursu „Powitanie Wiosny z Offgrodniczką”!

Zgodnie z zapowiedzią, chcę Was poprosić o pomoc w offgrodniczym remanencie. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, nowy sezon ogrodniczy właściwie już się zaczął, a ja nabrałam ochoty nie tylko na ubrudzenie rąk ziemią, ale też na zrobienie wiosennych porządków na blogu i Fanpage-u.

Blog i fanpage tworzę z myślą o Was i ważne jest dla mnie Wasze zdanie. Aby zachęcić Was do wyrażenia opinii stworzyłam konkurs tutaj. Będziecie musieli się trochę postarać, bo przygotowałam dla Was aż dwa pytania konkursowe. Ale na osłodę powiem że do zgarnięcia są naprawdę super nagrody – wiosenne zestawy ogrodnicze.
Jutro na stronie wydarzenia opublikuję zdjęcia z zestawami. Pierwsze pytanie opublikuję już we wtorek. Tymczasem zapraszam do dołączenia do wydarzenia

Pozdrawiam wiosennie!
Joanna

Komentarze