Na wrzosowisko najlepiej wybrać się w sierpniu!

Ja wiem, że wrzosy kojarzą się z wrześniem. Ale jeśli chcesz się nimi naprawdę pozachwycać,to zdecydowanie celuj w ostatni weekend sierpnia. 

Mam dla Ciebie dwa ważne powody aby tak zrobić. 

Po pierwsze, wrzosy rozkwitają w sierpniu i wtedy są najładniejsze. Dotrwać w świetnym stanie do końca września (w szczególności w ostatnich latach, kiedy mamy suszę) jest im bardzo trudno. 

Po drugie, we wrześniu jest masa rzeczy do zrobienia, następuje powakacyjna kumulacja obowiązków i wyprawa na wrzosowisko łatwo może przegrać z bardziej przyziemnymi zajęciami. 

Ja w tym roku postanowiłam wybrać się na wrzosowisko właśnie w ostatni weekend sierpnia, a dokładniej w ostatnią sobotę, 26 sierpnia. Była to wyprawa w ramach spacerów przyrodniczych, które raz w miesiącu organizujemy z Kubą Garnisem w ramach Zrób To Z Nami Online. Tutaj jest strona wydarzenia na Facebooku - zapraszam! Kolejny spacer będzie 30 września.

Wracając do wrzosowiska. 

Wybraliśmy się na wrzosowisko na Górze Lotnika w Wawrze. Jak widzisz na zdjęciach, wrzosy były w pełnym rozkwicie, idealny moment aby moja wewnętrzna wrzosiara się wyżyła. Mnóstwo filmów, mnóstwo zdjęć, mnóstwo relaksu i pozytywnej energii. 

Jeśli lubisz filmy, to tutaj jest link do filmu z tego wrzosowiska.

A jeśli masz swoje ulubione wrzosowe miejsce, to daj znać w komentarzu!


Komentarze