Wiosenna pieśń radości | spring joy song


To już tradycja, poprzednio było tak: OFFgrodniczka: AAAaaaa już jest wiosna :)
Dawno temu zostałam tak uwarunkowana przez POTEMy, że do słowa wiosna mam tylko jedno skojarzenie :)

Tym razem, dzięki stronie Władysława Sikory proponuję wiosenne karaoke:

MUZYKA będzie tutaj
TEKST:

WIOSENNA PIEŚŃ RADOŚCI

Idzie sobie wiosna
słychać świergot ptaka,
ładna to piosenka
tylko głupia taka

Już przyleciał bocian
i w kałuży dłubie,
mi to nie przeszkadza
dalej będzie głupiej.

A aaaaa już jest wiosna
A aaaaa dłuższe dnie
A aaaaa kwiaty rosną
A aaaaa głupie, nie?

Słońce raźniej świeci
dym się w polu snuje
- zupełnie bez sensu,
ale się rymuje

Budzi się przyroda,
już zielono wszędzie
bać się nie ma czego -
znowu refren będzie:

A aaaaa już jest wiosna...

Rozmarzają rzeki,
płynie kra do morza
- zwrotka nienajgorsza,
tylko rymu nie ma.

Drzewa mają pączki,
w jajkach są pisklęta,
przyroda jak zwrotka
- niedorozwinięta!

A aaaaa już jest wiosna

Wiosna jest po zimie
w myśl ludowych przysłów.
ja już nie mam zdrowia
do tych idiotyzmów.

Kończy się piosenka,
śniegu nie ma prawie.
Pisać głupie teksty
nawet ja potrafię!

Słowa: Władysław Sikora
Melodia: Władysław Sikora

:-D

Zobacz jak to zaśpiewał autor.

Komentarze