dzisiejsze zbiory warzyw i ziół | today's harvest of vegetables and herbs

Dziś przede wszystkim chciałam się pochwalić pierwszym zbiorem fasoli odmiany 'Piękny Jaś':

'Piękny Jaś' to późna odmiana fasoli tycznej, której strąki dojrzewają stopniowo, a znana jest z dużych nasion. I rzeczywiście, niektóre nasiona były niesamowicie dorodne, dużo większe niż te które kupiłam w sklepie z nasionami - sami popatrzcie:

Kolejną rośliną która sprawiła mi dużą frajdę w końcu tworząc owoce jest ogórek kiwano:

Mam nadzieję, że owoce dojrzeją - powinny stać się całkiem żółte.

Z roślin dyniowatych mamy też cukinię odmiany 'Black Beauty' o ciemnozielonych, nakrapianych owocach:


Poza tym zebraliśmy ponad kilogram pomidorków koktajlowych - mamy trzy odmiany, m.in. 'Dancing With Smurfs' i 'Brown Berry' o których pisałam już wcześniej:

No i oczywiście marchewka, którą tradycyjnie zamierzam upiec:

Z ziół zebraliśmy dziś trochę pietruszki, melisę i sporo tymianku cytrynowego (Thymus citriodorus) z myślą o suszeniu:

Komentarze