Zero waste w kuchni - zapraszam na targi Zero Waste 2017!

Parę lat temu nosiłam się z zamiarem kupienia przekładek do patelni, ale jakoś szkoda mi było wydawać kilkanaście złotych na kawałek szmatki wyciętej w kształt gwiazdki. Postanowiłam więc zagospodarować zalegające w szafie resztki wełny, chwyciłam szydełko i tak prosto, jak to tylko możliwe wydziergałam takie oto kolorowe przekładki. Przekładki służą mi do dziś.
W ogóle mam wrażenie, że kuchnia to jest takie miejsce gdzie najłatwiej wprowadzić w życie zasadę 3R (reduce, reuse, recycle) i rozpocząć dążenie do bezodpadowego życia. Mam już wiele własnych patentów na bezodpadowe gotowanie, na przykład liście rzodkiewki zjadam a nie wyrzucam, nadmiar sałaty przerabiam na nadzienie do drożdżówek, a liście buraków wrzucam do omletu. Pomaga mi w tym moja wiedza ogrodnicza. Dlatego kiedy dowiedziałam się, że w Warszawie odbędą się Targi Zero Waste od razu napisałam do organizatorów - Fundacji Alter Eko - z pytaniem czy mogę się przyłączyć. I udało się!
Wspólnie z Fundacją stworzyliśmy cykl infografik promujących targi (przykład widzicie obok), a podczas targów będziemy tworzyć wyjątkowy poradnik pod hasłem ZERO WASTE W KUCHNI, którego współautorami będą wszyscy odwiedzający - każda porada będzie podpisana! Przez cały dzień na jednym ze stoisk będę spisywała Wasze patenty, przepisy, inspiracje, rady i porady, dzięki którym gotowanie może być bezodpadowe. Po Targach poradnik opublikujemy online i każdy będzie mógł go pobrać.
Ja również podzielę się z Wami moimi patentami podczas wykładu pod tytułem "Zero waste w kuchni – praktyczne wskazówki i inspiracje na temat roślin jadalnych" o godzinie 13:50.

Gorąco namawiam Was do odwiedzenia Targów:
♻ Targi Zero Waste to doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę, wymienić doświadczeniami, zaopatrzyć się bezodpadowe akcesoria, na przykład kompostowniki.
♻ W ramach targów odbywać się będą wykłady, dyskusje, warsztaty – zapisy ruszają 15 listopada, formularz pod tym adresem.
♻ W programie są atrakcje dla dzieci.
♻ Wstęp na targi jest bezpłatny.

Czas: 25 listopada 2017 r., 11:00 – 18:00
Miejsce: budynek Agory, ul. Czerska 8/10, Warszawa
Strona wydarzenia na Facebooku
Strona www

Zapraszam serdecznie  - na Targi, na moje stoisko i na wykład!

Komentarze