Moje serniczki dyniowo-kawowe, które możesz jeść bez wyrzutów sumienia

Połączenie kawy i dyni nigdy mi się nie znudzi! Podawałam Wam ostatnio mój przepis na dyniowe caffè latte, a dziś zgodnie z obietnicą będzie przepis na serniczki. 
Przepis opracowałam w czasach kiedy byłam na diecie odchudzającej, robiłam je z użyciem erytrytolu jako zamiennika cukru i wcinałam z czystym sumieniem dwa takie serniczki na podwieczorek :D 
Ale nawet z prawdziwym cukrem nie jest to bomba kaloryczna.

Na 12 serniczków potrzebujemy:
400 g chudego twarogu
400 g puree z pieczonej dyni
2 jajka lub 2 łyżki mielonych płatków owsianych wymieszanych z 6 łyżkami wrzątku 
100 g cukru lub zamiennika
zawartość 1/2 laski wanilii
1 małe espresso lub 3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
papilotki i forma do muffinów
Wykonanie:
Składniki wrzucamy do miski i miksujemy razem na gładką masę. 
Wypełniamy papilotki tak aby został 1 cm marginesu (serniczki trochę rosną, potem opadają).
Pieczemy 20 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stC.

I to tyle - prawda że proste? :D

A tu inne dyniowe przepisy:
pumpkin spice latte
ciasto dyniowe

Komentarze

  1. mniam, mniam! zjadłabym taki serniczek w dyniowo-kawowej kombinacji! miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do dyskusji!